Fødselsdag, fridag og frivillig håndtering

Sebastian blev 17 år i går, og da jeg havde fri, valgte jeg at tilbyde transport til fødselsdagsbarnet og derefter køre direkte videre til Undine med pigerne.

Vi fik trænet temmelig effektivt og nåede en del igennem, inden vi skulle videre til dyrlægen for at træne frivillig håndtering.
Selma og jeg havde fokus på nogle af elementerne til vores kommende FS2-program, og Molly og jeg havde fokus på 6+ og vores kommende HTM1-program.
Jeg var positivt overrasket hele vejen igennem, og selvom vi ikke har kigget på HTM1-programmet meget længe, kan jeg mærke, der er sket rigtig meget - ikke at jeg var i tvivl om, at den sideløbende træning på alt andet end programmet har givet pote, men det var nu både fedt og meget bekræftende rent faktisk at mærke det også.





Direkte videre til dyrlægen og Natascha, som vi skulle træne frivillig håndtering med.
Molly var megasej! Hun og Natascha blev enige om, at det var ok at blive kigget i øret - hvilket var ret fedt, da jeg gerne ville have en status på øret efter infektion i starten af måneden. Faktisk var det hele så ok, at hun slet ikke ville give Selma plads, da det var hendes tur... Selma fik dog trænet en masse ro, og en lille smule hagetarget på stol bagefter.






Vi har fået lektier for, og så skal vi komme igen om små 2 uger.

Når jeg har fri, skal dagen udnyttes, og i går var ingen undtagelse, så jeg nåede lige hjem med Selma, inden Molly og jeg kørte mod Ringsted og Rikke Wriedt for forhåbentlig at få den afsluttende behandling.
Rikke var meget tilfreds med Molly, der på 3 uger var gået fra at have hængebug til at have six-pack og i øvrigt var så fin over det hele, så det var ren wellnessbehandling. Det var tydeligt at se på Molly, der for første gang nød at blive behandlet og var fuldstændig tryg og afslappet.

Da pigerne ikke skulle med til næste punkt på dagsordenen, fik de en god lur hjemme, mens jeg tog til frisøren, og bagefter fik Selma og jeg lavet lidt Match to Sample, som jeg ellers synes, jeg forsømmer lidt - jeg VIL finde mere tid til det!! Det er jo sjovt... Det er jo OGSÅ sjovt!

Jeg forestiller mig ikke, at hverken Molly eller Selma var utilfredse, da de efter en kort luftetur blev efterladt hjemme, mens resten af familien tog ud at spise for at fejre Sebastians fødselsdag.

Kommentarer

Populære opslag