Fremragende Freestyle-Fredag

I fredags var det endelig Selmas tur til Johannatræning, altså på HTM/Freestyleholdet.

Cirkle, setup, 8-tal/slalom og rundt om det ene ben udelukkende på verbale signaler og uden at flytte benene var det ene af øvelserne i fællestiden - ligesom på Mollys hold sidste gang.
Den fik vi arbejdet lidt med, ligesom vi arbejdede videre med sky, som vi ikke har kigget på siden sidst, og til sidst cirkle om hhv træstub og stol for at generalisere øvelsen.






Jeg havde lavet en prioriteret rækkefølge over øvelser/sekvenser i vores program, som jeg gerne ville kigge på, og vi nåede heldigvis det hele!
Cirkler rundt om mig fik vi en status på og et par nye ting til at gøre den endnu stærkere.
Hele passagen, der foregår i frontposition, gik vi igennem, fandt ud af, hvor der skal optimeres, og hvad der skal ændres - det glæder jeg mig til at arbejde videre med.
Til sidst fik vi kigget på spring over arm og flaske, som vi endnu ikke har i programmet, men som i følge planen skal ind på et tidspunkt - også her fik vi nogle gode input og en god status på, hvor vi er.

Kommentarer

Populære opslag