Nose Work med bjerggederne

Åh, det var godt at komme i gang igen!!! En ny omgang Nose Work med Lonni startede i onsdags, hvor vi var på DKK.

Der var som vanligt selvtræning og individuel tid hos Lonni - vi var sidst i begge rundter, så Selma og jeg startede med alle selvtræningssøgene, og jeg skal love for, at hun var flyvende! Og samtidig synes jeg godt, jeg kan klappe mig selv på skulderen, for jeg holdt mig til de aftaler, jeg havde lavet med mig selv og var en god fører for hende!










Selma var træt, da vi nåede den individuelle tid, men det gjorde ikke det store, for mit primære fokus der var, at vi skulle op på loftet, hvor jeg skulle se, hvor godt hun kunne arbejde efter transporten derop.
Hun fik lov at tage et par runder, hvor bare løb rundt for lige at lande deroppe, inden jeg lavede en genstart og bad hende arbejde "ordentligt", hvilket hun gjorde, og jeg var i det hele taget rigtig godt tilfreds med den indsats, hun leverede.

Molly kom ind som den allersidste, selvtræningen klarede hun med svingende karakter, men set i bagspejlet, tror jeg egentlig bare, hun blev træt, for hun var faktisk megasej i flere af områderne, hvor hun hoppede op steder, jeg aldrig havde forestillet mig, hun ville hoppe op.











I den individuelle tid knoklede Molly nu også fint på - hun forlod nogle kilder, som jeg valgte at kalde hende tilbage på og arbejde færdig med, men igen kravlede hun ind, op og under. Hun har i dén grad rykket sig miljømæssigt.

Megafed træning - vi glæder os allerede til på onsdag!

Kommentarer

Populære opslag