Topfed opfølgning på topfed træning

Efter supergod træning i mandags, havde jeg brug for lige at få fulgt op på noget af det i går, og det valgte jeg at gøre sammen med Lonni, så vi som bonus kunne hjælpe hinanden med musik, belønning og input.

Først fik Lonni hjulpet med belønningerne i cirklen om ærmerne - jeg skal love for, der er kommet hul igennem! Nu skal vi bare have fat på forventningerne og præcisionen, men det er en mindre detalje.
Derefter trænede videre på at cirkle om træstubben og fik puttet godbidsmaskinen ind igen og samtidig øget afstanden.

Første skridt fik jeg påbegyndt med Molly, og jeg synes, jeg fik virkelig god effekt af det, så det glæder jeg mig virkelig til at arbejde videre med!
Lonni hjalp os med at styre musik og bestemte dermed, hvornår vi skulle skifte tempo, så vi fik trænet lidt på den langsomme gang også.

Kort effektiv og topfed træning - i aften er vi SÅ klar til en planlægningsaften på vores kommende HTM-forløb hos Anja.


Kommentarer

Populære opslag