Hverdagstræning

Mandag trænede Liv og jeg sammen i Undine - jeg havde brug for at få prøvet lidt mere af det af, som vi trænede hos både Anja og Johanna i sidste uge, på både HTM- og Freestylefronten, men også i forhold til det planlagte i vores kommende HTM-forløb med Anja.

Vi fik testet, trænet og jeg var meget positiv, hvad både HTM´en og Freestylen angik, og faktisk kan jeg næsten ikke vente til næste træning. 

I går, tirsdag, havde pigerne og jeg en sjælden hjemmeaften, som jeg havde besluttet, skulle bruges på Match to Sample. Både fordi det er nogle uger siden, vi har trænet sidst, fordi vi har sidste træning hos Johanna på lørdag, og ganske enkelt fordi jeg havde lyst!

Jeg er stor fan af det Match to Sample-skab, jeg har fået arrangeret mig - det gør det SÅ nemt at gøre klar til 7-8 repetitioner!


  

Selma er jeg begyndt at variere antallet af genstande med, og det lader til at være godt for hende, så vi kører mellem 2 og 4 genstande og 7-8 repetitioner.
Molly er stadig på 2 genstande, men det begynder at gå fremad, og hun bruger ikke så lang tid på at tænke længere.
Vi glæder os til på lørdag og til nye input.

Men i dag er det onsdag, og i dag starter Nose Work hos Lonni igen!!!

Kommentarer

Populære opslag