Weekend fun

Friday Night Fun: Pigerne og jeg var i Undine i går aftes, hvilket vi ellers sjældent er om fredagen, men eftersom jeg har støvsugertjansen, kunne vi lige så godt kombinere det med træning.

Jeg havde besluttet, at jeg ville gå Selmas program - hvilket viste sig at være en rigtig god idé!! Vi gik uden musik, hvilket gik ok, men da jeg efterfølgende selv gik det et par gange, fik jeg skåret temmelig tydeligt ud i pap, at det er noget, jeg skal gøre MEGET mere ud af. Så det går jeg i gang med!




Molly og jeg fik kigget lidt på motivation, tempo og første skridt i Fu - kort men godt - jeg tror, det er den vej, vi skal. Og derefter fik vi kigget lidt på links - specielt det jeg tilsyneladende har glemt at træne i løb...

Det meste af dagen er gået med undervisning i dag, men her til aften var det pigernes tur - først lidt frivillig håndtering, og derefter var vi i den nye Equility-hal i Gørløse - de var ret begejstrede, og vi kommer uden tvivl igen.








I morgen er det HTM/Freestyledag, og jeg glæder mig!!!

Kommentarer

Populære opslag