Selma har fødselsdag i dag

Hele 4 måneder bliver den lille trut i dag!




Hold nu op, hvor er tiden gået stærkt, og hold nu op, hvor er der sket helt enormt meget på den korte tid - Superseje SuperSelma er alt det, jeg har ønsket mig og meget mere til.
Hun er rolig og topsej, hun er fokuseret, lærenem og meget trænbar, hun er topnuttet og noget af det smukkeste, og så har hun allerede lært så helt enormt meget.
På sporet er hun rykket helt vildt og er sejere, end jeg nogensinde havde turdet håbe på, hun ville være, og samtidig har hun lært så mange basisting (ja, ikke lige dæk og sit, men det har vi ikke travlt med) og ikke mindst at udvise initiativ. Man kan simpelthen ikke andet end knuselske den lille, fantastiske smuksak.


  • Vægt: 13,7 kg
  • Tænder: 8 styks er spyttet ud og erstattet af nye
  • Søvn: Sover minimum til kl.5:30, hvor hun kommer ud at tisse, for så at gå ind og sove videre igen
  • Renlighed: Forleden dag var den lille bandit brudt ud af kravlegården, hvorefter hun havde fornøjet sig i hele stueetagen, og det var åbenbart for meget for den lille blære, der ellers altid holder tæt, når hun er alene hjemme (og i ro!) Ellers er det meget sjældent, der sker uheld, og der ligger en lille sø
  • Appetit: Det hjælper på det, efter jeg er gået over til at fodre 2 gange dagligt, men det er ikke voldsomme mængder, den lille frøken sætter til livs
  • Kiropraktor: Vi var til tjek forleden dag, og der var låsningerne væk, skævheden var forsvundet, og alt så meget bedre ud. Hun er noget ledeløs og skal lære at styre de lange ben, hvilket vi arbejder med vha stræk- og balanceøvelser. Den står på tjek igen om 1-2 mdr, hvis alt forløber planmæssigt 

Jeg glæder mig til de næste 4 mdr og i det hele taget de næste mange, mange år sammen med superseje SuperSelma.


Kommentarer

Populære opslag