SuperSelma 9 måneder

💜 Powerprinsessen 💜 SuperSelma 💜 Minimyren 💜 

Kært barn har mange navne, og det gælder også for den smukkeste, sejeste, sødeste hvalp eller måske efterhånden unghund, der er blevet 9 måneder i dag.

Jeg kan blive ved og ved med at rose min lille superstjerne til skyerne, men det er der vist ingen grundt til - det vil bare blive en gentagelse af de tidligere statusindlæg.

Minimyrens kampvægt er nu 21,8 kg... Gad vide hvornår hun er færdig med at vokse, og ikke mindst hvor hun ender i størrelse? Molly vejer 22,6 kg, så der er ikke stor forskel længere, men Selma er vist også et par millimeter højere nu. Umiddelbart tror jeg, de to sorte tøser kommer til at matche hinanden rigtig fint i størrelse, og jeg kan ikke forestille mig, at Selma kommer over 25 kg.

Dagen i dag har vi brugt på at træne nose work - den seje, lille minimyre startede jeg op på godbidssøg i slutningen af november, i juleferien var vi færdige med parringen, og hun er nu på ren duft.
Den sidste uge har jeg i stedet trænet markering med schweiss, og i dag skulle jeg så lige teste, om hun ville overføre den træning til nose work og lavendelduftkilden 



 💜🌟💜🌟💜 Mor er stolt af minimyren 💜🌟💜🌟💜


Ellers koncentrerer vi os mest om schweiss- og jagttræningen i øjeblikket - herunder rigtig meget apporten, hvor vi generaliserer til den store guldmedalje.


Generalisering af holde fast




Kommentarer

Populære opslag