Første feriedag med masser af udfordringer, ændringer og træning

I dag er første rigtige feriedag - hele weekenden blev brugt på Fyn, hvor jeg holdt efteruddannelse for DRKs Nose Workinstruktører.
En superfed weekend, hvor jeg havde Selma med, men afslappende kan jeg ikke påstå, det har været.




Dagen i dag startede med en (planlagt) tur hos kiropraktor, og derefter et par timer i Undine med tøserne.
Selma og jeg begyndte at forberede os til challenging chains, som vi starter på om små 2 uger, og i den forbindelse har vi nogle færdigheder, der skal være på plads inden da.
Vi fik kigget på de tre, vi enten ikke kan, eller skulle have en status på, og umiddelbart ser det ikke helt dumt ud.


Holde fast i og trække i tov


Molly og jeg fik kigget lidt mere på den challenge, vi har til i aften, og jeg er gået fra at være helt blank til at have en grovskitse i hovedet - store fremskridt...




På vejen hjem fik jeg kigget på områder til Nose Workundervisning og talt med Liv, der havde sendt et bud på min kommende FS2-musik, og umiddelbart er jeg vild med den klipning, så jeg kan nu gå i gang med at overveje stemning, hvad jeg vil fortælle/vise osv.

En god pause hjemme, og derefter af sted mod Undine, hvor Lonni og jeg havde en aftale om at kigge på vores kommende 6+, inden aftenens HTM/Freestylehold hos Anja.

Aftenen hos Anja var en intens omgang: Først viste vi vores challenge på skift, og derefter vores "rigtige" program uden godbidder. Eller det var planen, men jeg valgte at støtte med godbidder i fu.

I den individuelle tid fik vi en snak om, hvad der skal ske fremadrettet, og Anja satte ord på den følelse jeg havde, da jeg satte Molly i bilen efter vores challenge: Det er tid til at skifte musik!! Vores challengemusik bliver nu vores rigtige musik, og jeg skal have lavet et rigtigt program til det (og have klippet musikken og finde et kostume) 
Så til næste træning skal jeg have lavet program, jeg skal have styrket fu-positionen vha cirklen, og vi skal kunne gå en fuld cirkel rundt i begge foranpositioner.

Jeg glæder mig allerede!!

Kommentarer

Populære opslag