SuperSelma 3 år

I går havde min helt igennem fantastiske søde, smukke, sjove, skønne, skøre SuperSelma fødselsdag og blev 3 år. Det er ikke helt til at forstå, at det er gået så stærkt, og på den anden side føles det som om, hun har været her altid.
Min skønne babyhund, den bette MiniMyre, er alt det, jeg havde håbet på og meget, meget mere - tænk at det er mig, der har været så heldig at få verdens allerbedste Selma.




Da jeg var færdig med webinar på studiet, blev resten af dagen brugt på træning i Undine, på at tage med Molly til Katie, og til sidst på at tage til træning hos Johanna.

I Undine forsøgte jeg at få styr på min challenge til på mandag med Molly, og Selma og jeg trænede med fokusnissen og på at bevæge os til vores kommende FS2-musik.

Derefter gik turen til Katie, hvor Molly fik behandling, og vi trænede coretræning.
Påsketrafikken gjorde, at vi ikke fik meget tid hjemme, før Selma og jeg skulle til træning hos Johanna

Den obligatoriske øvelse i fællestiden var at udføre 1 minuts adfærd, mens fører har hænderne placeret på stang over skuldre - der skulle som minimum indgå følgende: Noget med afstand, en form for slalom og noget med poter + nogle valgfrie. Sjov og anderledes øvelse i at være "mærkelig".

Resten af fællestiden brugte jeg på at kigge på bakke, der er blevet skæv... Vi skal have fat i targets og genindlære den, mens jeg er opmærksom på belønningsplaceringen.
Planen er, at bakke skal sættes sammen med step, når bakke sider i skabet, og her kan vi genindføre targets forskellige steder i processen.

Den individuelle tid brugte jeg sammen med Lonni på vores kommende projekt, og vi har aftalt, at så snart jeg kommer hjem fra instruktørkursus i DRK på Fyn, som jeg er på p.t., så skal vi have samkørt træningstider og kalendere, så vi kan få nogle fællestræninger i hus.

Kommentarer

Populære opslag