What a day!!! HTM, freestyle og bedste Nose Work ever

I dag var første af 3 feriedage, der skal bruges på hundetræning - 3 dages Nose Work med Simon Prins!!

Da vi i dag først skulle starte kl.12, startede Lonni og jeg i Undine kl.8-11, hvor vi fik trænet hver især samt planlagt vores kommende 6+ nummer.

Molly og jeg fik arbejdet lidt på at flytte hånden i stilstand og fik gået lidt til vores challengemusik. Jeg er ikke landet på et program endnu, men jeg er kommet lidt længere i forhold til tempo og retninger.

Selma og jeg fik lavet en masse tricks for at forsøge at forberede mig lidt til på lørdag, da jeg havde fået låst mig fat på, at vi kun kan de tricks, der er i vores FS1-program, selvom jeg godt ved, at det ikke passer. En A4-side afslørede da også, at vi kan lidt flere tricks, end jeg lige antog.

Derefter brugte vi tiden på vores 6+ med og uden Molly og Morgen, inden turen gik til Tivolis lagerhaller i Avedøre og 7 timers Nose Workkursus med Simon Prins.



Kommentarer

Populære opslag