Mere freestyle, mere HTM, mere Nose Work

Det første af lørdag aften brugte Selma og jeg i Lazihallen, hvor vi trænede sammen med Jennifer, Lonni og Anja - 3 pas af hhv 9, 9 og 5 minutter blev det til, og ud over at køre vores program igennem, fik vi lave en masse motivation og belønning.
Umiddelbart var Selma ikke så interesseret i det lækre kunstgræs som forventet, og der er fuldt fokus fra hende, selvom hun var lidt træt efter træningen tidligere på dagen.




Søndag morgen startede, som lørdag aften startede: I Lazihallen! Denne gang til en træningskonkurrence arrangeret af Tine, og her var både Molly og Selma med.

Selma var træt, da vi nåede frem efter morgenens luftetur, så hun fik lov at blive liggende, mens jeg tog Molly på mine mine to første pas á 10 minutter. Egentlig var planen, at jeg ville have trænet freestyle med hende i første pas og HTM i andet, men det endte med, at vi trænede HTM i begge pas, hvilket så absolut var fedt - og det gik langt bedre end forventet!!

Da det var Selmas tur, var hun blevet ganske frisk igen, og vi kørte de 2 x 10 minutter med forskellige passager fra programmet, en masse belønninger og en masse motivation.

Mine sidste 2 x 5 minutter droppede jeg med pigerne, men gik HTM1-programmet et par gange uden Molly for at få lidt bedre styr på timingen.

Da vi var færdige og havde ryddet op, tog Lonni og jeg ud og lavede en anelse Nose Work - bare to søgeområder med 4 kilder i hvert, og de var megaseje alle 3!!!





Endnu en fantastisk weekend sluttede og i går ovenikøbet med tid til at få ryddet op og sorteret i pigernes legetøj!

Kommentarer

Populære opslag