Who the f*ck is Alice? Farvel til FS1

I går var Selma og jeg til HTM/Freestyletræning hos Anja, og min plan var, at vi skulle tale om min fremadrettede plan i FS2.

Jeg er blevet lidt demotiveret, min plan om FS1½ er røget i svinget, da vi nu kun har 2 Q-point tilbage i FS1, jeg syntes ikke rigtig, vi var klar, jeg begyndte at blive træt af Alice, og i det hele taget havde jeg mistet modet lidt.
Alice er jeg færdig med - det vidste jeg allerede inden, jeg tog til træning i går, og jeg havde taget nogle forskellige forslag til musik med, som Selma og jeg prøvede at bevæge os til, efter vi havde fået snakket det hele lidt igennem.
Vi landede på et stykke musik, der skal danne basis for det kommende FS2-program, men der skal leges lidt med det, for det er ikke langt nok, og der skal sættes noget mere ind fra samme soundtrack.

Så lige nu har jeg hverken musik eller program, hvilket passer mig fint, da jeg mentalt er færdig med Alice - så nu må vi se, hvad der sker, og hvornår der sker noget... Lige nu er der et mål, men der mangler en plan, men det kommer vel, tænker jeg - nu skal vi lige på den anden side af weekenden, der både byder på HTM-konkurrence og Nose Work-prøve.




Fællestiden brugte vi på at gå vores program, få feedback og tale om de ting, der går galt kontra de ting, der går godt - hvad husker vi, hvordan kommer vi videre osv.

Det var som altid superfed træning, men en lidt mærkelig fornemmelse at tage hjem uden noget som helst - udover verdens bedste Selma. Min musik er væk, mit program er væk, min plan er væk... Så lige nu står jeg med et blankt blad og et skelet til ny musik - det skal nok blive spændende, men også udfordrende.

Kommentarer

Populære opslag