Retur til rallyen

Liv og jeg havde lavet en rallyaftale i går.
Eftersom vi skal til prøve med alle fem tøser på fredag, blev vi enige om, at vi hellere måtte træne lidt inden, og det gjorde vi så i går...

Jeg ved ikke, om det var for at kompensere for den manglende træning siden sidste prøve, eller om det var fordi, vi gerne ville have en hel del af skiltene med, men i hvert fald endte vi med en rallybane, der i bogstaveligste forstand fyldte hele Undinehallen!


Og ja, der er endnu flere skilte, end der ses på billedet...

Nå, men selve træningen gik fint, og det var superhyggeligt!

Molly gik rigtig fint, og det var fedt at se, at der pludselig er en forståelse for positionen, når hun ind imellem spænder op og retter ind, hvis hun er kommet ud.

At gå med Selma efterfølgende var lidt mere udfordrende, fordi hun ikke kender sin position, og jeg kan ikke bare bede hende om at gå ind i den, men skal huske at bede hende om at bakke osv, og på en helt anden måde være "på" i forhold til følget med hende.


Billedet kender hun dog...

Det var hyggeligt, det var sjovt, og jeg glæder mig til en hyggelig eftermiddag og aften sammen med tøserne, Liv og krøllerne på fredag.
Faktisk var det så hyggeligt, at vi har fundet nogle flere prøver, vi tænker at melde os til...

Kommentarer

Populære opslag