GET TO WORK!

I går var Molly, Selma og jeg i Undine sammen med Liv og Krøllerne - vi har så meget, jeg gerne nå i øjeblikket: Vi fik nyt til træningen både i fredags og i mandags og efter konkurrencen i lørdags, er der virkelig meget, jeg gerne vil arbejde på med pigerne.

Eftersom jeg vidste ovenstående, havde jeg også lavet en plan for træningen i går:

Molly og jeg skulle arbejde i "ninjacirklen" på løb i begge positioner, og vi skulle nørde vægtforstydning i Fu.
Ninjacirklen gik virkelig fint, og det er så fedt at se Mollys motivation i løb!!
Vægtforstydning i Fu gik for så vidt også fint, men det var en noget kreativ Molly, jeg havde fået med - der skulle ikke mange splitsekunders pause til, før hun havde tilbudt 2 skift, vi aldrig har arbejdet på, og en halv ny position... Note til selv: Vi skal tilbage og arbejde på fastholdelsen.

Planen med Selma var at arbejde med den nye sekvens, med kravle og med slalom med noget i munden - intet af det var sådan særlig godt, så vi opper den lige og tager de samme temaer i dag, når Liv og jeg tager i Undine med pigerne igen.

Planen for i dag ER klar!


BUM!

Kommentarer

Populære opslag