Megafede søg og fokusområder - Nose Work-Night

Topfed Nose Worktræning hos Lonni i går aftes! Igen var vi på DKK, og jeg bliver aldrig træt af den fede miljøtræning, der er i det for os.

Dagens tema var stolehelvede, at stå i vejen for kilden og ventilation.

Stolehelvede var hos Lonni, og der var 4 stolerækker med en hel del kilder placeret - pyt med antallet, men arbejdet og at knokle for at komme til kilden var i højsædet.



Man kan ikke helt se, HVOR meget helvede det rent faktisk er.


Jeg brugte al min tid med Molly der, da jeg ved, at de snævre områder er et af hendes svage punkter, og der var da heller ingen tvivl om, at hun syntes, det var svært, men hun knoklede på i samtlige 11 minutter, og hun løste det simpelthen så flot! 

At der står nogen i vejen for kilden, er et større issue for Selma end det snævre, så derfor startede vi i det område, hvor Lonni prøvede at stille sig i vejen for kilderne.
Et enkelt sted var det svært for Selma at søge tæt op ad Lonni, men ellers var jeg virkelig overrasket og imponeret over, hvor lidt påvirket hun var af det - faktisk skubbede hun til Lonni et par gange!!




Da jeg syntes, Selma havde arbejdet nok med det område og fokus, gik vi også hen på stolene, hvor hun ellers bare masede på - fuldstændig upåvirket af det trange miljø.

Selvtræningen bød på 4 rum med 3 kilder i hvert, og i to af dem med kraftig ventilation.

Printerrum med udsugning og aircondition:






Kontor med dør, der åbnes og lukkes:


Kilde under døren, der bevæger sig




Igen kontor med dør, der åbner og lukker sig:





Fra den anden side af ruden - bare fordi...


Toilet med åbent vindue:





To hunde, to løsninger - elsker det

To hunde, to løsninger - elsker det

Endnu en virkelig fed og lærerig Nose Work-Night - jeg er fan af de onsdag aftner!!

Kommentarer

Populære opslag