Solrig Nose Work-søndag

Jeg synes ikke, jeg får trænet så meget Nose Work, som jeg plejer, men som jeg har skrevet et par gange efterhånden, er der rigtig meget, jeg gerne vil nå at træne i øjeblikket, og da der kun er 24 timer i døgnet, har det været Nose Worken, der er blevet forsømt.
Men i går tog vi revanche og fik blandt andet trænet:

Beholdersøg - et enkelt, simpelt, beholdersøg med to kilder.

Utilgængelige søg - billederne taler for sig selv, tænker jeg:







Blomstervæg (test af det visuelle) - ingen af pigerne går på de visuelle, selvom de ret store blomster var lige foran næsen på dem, så de dem ikke, men søgte videre.





Afstand/selvstændighed - billederne taler næsten for sig selv...








Små duftbilleder (tæt på vand) - svært så tæt på vand, og jeg turde ikke lade dem søge uden liner, men ikke desto mindre klarede vi det uden stramme liner ved vandkanten.







Tætte søg - høj/lav: De søg tog jeg kun med Selma, men hun klarede dem uden problemer. Og fandt den filtdut, jeg havde tabt på jorden...




Trappesøg - telefonen var desværre løbet tør for strøm, så jeg fik ikke taget billeder af de megaseje tøser, der knoklede løs på trappen og fandt alle kilderne, mens jeg stod ved toppen.

Superfed træning med de bedste Sortlinger i efterårssolen.

Kommentarer

Populære opslag