🌟💖 Hund i Fokus = Molly i Fokus 💖🌟


I går var Molly og jeg til HIF NW1-prøve hos DKK i Solrød, og sidste weekend var vi til HIF HTM-konkurrence i Vejen 🐾🐾




I går gik turen til Solrød og en lang, men god, Nose Workdag. Mål for dagen var som altid sat, jeg holdt min del af aftalen, og sødeste Molly arbejdede så fint og glad igennem de fire momenter og klarede sin del af arbejdet helt perfekt.

Vores hold lagde ud med indesøget, der bestod af et toilet og en gang:






Næste søg var beholdersøget, hvor den lille krølle var, at starten var ind på rækken af beholdere, altså2-3 stykker til venstre og resten til højre:





Efter frokostpausen tog vi udesøget og køretøjssøget i træk - også køretøjssøget havde en lille krølle, da bilerne stod anderledes end, de "plejer":







Efter sidste søg kunne jeg hurtigt konstatere, at dagens mål var nået: Jeg havde støttet Molly som planlagt, jeg havde været rolig og centreret, jeg havde bevaret overblikket over området, og jeg havde ladet Molly tage styringen med den nødvendige støtte - fuldstændig som planlagt. Samtidig kunne jeg regne ud, at vi fik 100 point, 0 fejl og dermed endnu en 1.præmiering - efter guldtitlen er jeg hold op med at tælle, for det er i bund og grund fuldstændig ligegyldigt 🙏🏻💖
Molly havde gjort det rigtig, rigtig fint, og jeg var meget tilfreds og stolt over vores fælles præstation! Som bonus til en perfekt dag blev Molly nr 3 i køretøjssøget og samlet nr.3 ud af 63-64 hunde 🥉💖🌟



 💖🌟💖 MIN MOLLY 💖🌟💖

Kommentarer

Populære opslag