Lørdag i Ballerup

I lørdags var planerne mange, og de blev da også ændret nogle gange...

Til at starte med, havde vi meldt os til rally og fri ved fod hos Anja, men det blev aflyst til fordel for enetimer.
Liv og jeg aftalte derfor at dele en enetime og selv træne rally inden. Det var planen helt indtil fredag aften...

Der er sket så meget siden, behovet havde ændret sig, og vi har en rallyaftale på torsdag, så vi stadig når at træne inden lørdagens prøver. Derfor mødtes vi og trænede i stedet HTM og Freestyle.

De der challenges fra Anja spøger, så jeg brugte tid på at lytte til, tænke idéer og bevæge os til den musik, valget var faldet på, og selvom der ikke er noget af det, der er færdigt, så fik jeg bekræftet, at det er den rigtige musik, jeg har valgt - både til Molly og Selma.

Hos Anja valgte jeg at dele min tid op - først 15 minutter, hvor jeg viste hende mine nye idéer, indtil vi få implementeret flaske nr. 2 noget mere, og vi fik kigget på en sekvens, jeg synes, er for lang. Begge dele arbejder jeg videre med.

I den næste del arbejdede vi med stå under gang, og jeg har fået to ting, jeg vil prøve at arbejde med sideløbende.
Derudover kiggede vi på rundt om træstubben, og også her, skal vi arbejde sideløbende på øvelsen på flere niveauer, hvilket endelig fik mig til at få samlet og taget MannersMinderen i brug i går aftes!




Nu har vi, hvad jeg tænker, er en god og overskuelig plan for version 1 af FS2-programmet, og jeg glæder mig mere og mere til at få det med i ringen.

Vi sluttede af med at gå en tur på DKK udstillingen, der var i Ballerup, når nu vi alligevel var der. Der var nu ikke så meget at komme efter - både rally og lydighed var slut, og der var ikke så mange spændende boder, at det gjorde noget. Men hyggeligt var det.

Luftning af tøserne på hjemturen, og så var det ellers af sted for at se mine forældres nye lejlighed og tage ud at spise med dem.

Kommentarer

Populære opslag