Nose Work Night

Onsdag er Nose Work-dag, i hvert fald nogle gange, og da der er længe til næste prøve der, kunne vi igen være på DKK.

Dagens tema var små rum, hvor døren blev åbnet og lukket, og det var både svært, fedt og virkelig spændende!
Spændende at se på hundene, hvor svært det blev, når døren blev åbnet og lukket - uanset om det var i selvtræningsområderne eller i søgene hos Lonni.

Både Molly og Selma arbejdede rigtig fint, og jeg synes, det løste det godt, selvom det var svært: Molly var glad og topmotiveret - tilbage til dit gamle jeg igen - og hun knoklede på, som hun ikke har gjort længe. Selma var mere koncentreret, end hun plejer, men jeg skal have trænet opstarter igen, kan jeg godt se - endnu et fokuspunkt til bogen.



Kreativ problemløsning


Brugt gaffel er en god forstyrrelse


Én kilde, to løsninger








Den er ikke utilgængelig, den er ikke utilgængelig, DENERIKKEUTILGÆNGELIG!!!!

WTF?? Hvordan havnede jeg her?



Endnu en fantastisk Nose Worktræning i fantastisk selskab og i fantastiske omgivelser - Gotta love it!!!

Kommentarer

Populære opslag