Torsdagstræning med status og forberedelse

Endelig havde vi tid til at tage i Undine igen, så der var vi sammen med Liv og Krøllerne i går.

Vi skulle have fokus på FS2 for Selmas vedkommende og HTM1 og motivation for Mollys vedkommende - af flere årsager:

Vi skal til uofficiel HTM-konkurrence i morgen, hvor jeg skal dømme, debutere med Molly i HTM1 (STOR DAG!!!) og teste formen i FS2 med Selma (ren træning og status)

Selma og jeg har lektier til på mandag, hvor vi skal vise hele det første minut af vores program. Derfor havde jeg brug for en status på, hvor vi er henne, og heldigvis så det bedre ud end forventet.





Molly og jeg havde en løbeaftale med Liv og Choice - vi skulle "piske" hinanden i vores nye ninjacirkel. Udover at det både er sjovt og hårdt, er det vildt at se, hvordan det påvirker motivationen - jeg er kæmpefan af den øvelse.

Vi kommer ikke til at bruge de rigtige kostumer i morgen, besluttede jeg under træningen, så da vi kom hjem, blev der fundet alternativer frem - det har jeg ikke tid til i aften, da vi skal til træning hos Johanna.

Kommentarer

Populære opslag