Motivation og attitude - she´s back!

I går trænede tøserne og jeg i Undinehallen sammen med Liv og Krøllerne - en træning jeg, specielt med Molly, havde glædet mig til siden i søndags, hvor vi var på HMC træningsweekend og kursus hos Anja.

Med Selma trænede jeg indtagelse af og attitude i frontposition, hvilket gik supergodt! Hun fandt selv sin position med god energi, hun holdt den i bevægelse og havde en fed attitude - ligesom jeg gerne vil have den!
Derefter trænede vi startpositionen, og det gik knapt så godt... der var igen latenstid på twisten, men faktisk tror jeg, at det var selvforskyldt, for der var ikke ret meget energi tilbage - dårlig planlægning fra min side.... Vi prøver igen i morgen!

Molly ville jeg prøve den nye start med, og jeg skal ellers lige love for, at det var den gamle Molly, der var tilbage!! Startpositionen blev indtaget med fart og attitude, hun blev i den, til hun skulle twiste. Også twist var der fart og attitude på - de foregik på den gode gamle Mollymåde med flyven rundt i luften. I dækken blev det tilbudt crawl, hun ventede ikke på næste signal, men knoklede bare på og glædede sig til næste del. SÅ fedt at opleve den gamle Molly tilbage!!! ❤️ Pyt med at hun ikke ventede, pyt med at præcisionen ikke var der, pyt med at kontrollen manglede, for motivationen var der big time!
Springsekvensen trænede vi to gange med targets, og også her fløj hun i spring fra target til target - fedeste træning med Molly meget, meget længe!




I morgen har jeg planer om en sidste træning inden konkurrencen på lørdag, og derefter har jeg lovet mig selv (og Liv), at jeg får defineret både et mål og en plan for dem begge to senest fredag aften. 

Kommentarer

Populære opslag