Grundlovs Nose Work

Nose Work burde være en Grundlovsbestemt ret for alle hunde - og førere ❤️

Derfor er det endnu mere dumt, at jeg lavede den værste træning længe med pigerne i går eftermiddag...

Dagen startede med undervisning, hvorefter jeg tænkte, at jeg ville gå hjem og træne Nose Work med Molly og Selma - én ting var varmen, der var ret heftig, noget andet var, at jeg lavede nogle lidt for svære forstyrelsesdufte, for derefter at tage nogle søg med for svære placeringer - SÅ DUMT!! Men det er jo også en læring... Heldigvis gik de to køretøjssøg, jeg havde sat op, rigtig fint.


Dagens forstyrrelser:
Tom bøtte, leverpostej. barbecuesauce, kartoffelsalat, ristede løg og lammekød


Apropos forstyrrelsesdufte, så gik aftenens træning hos Lonni rigtig fint og var en god oprejsning for min egen elendige træning.

Vi havde som sidste gang hver især medbragt forskellige beholdersøg, og deri var blandt andet ris, orangeblomst, rosmarin og en masse blanke filtdutter - ingen reaktion what so ever fra hverken Molly eller Selma!














De var begge megaseje til alle beholdersøgene - kun sugerør på glat gulv drillede Molly lidt, da de trillede rundt.

Derudover var der både selvtræningssøg og søg hos Lonni i en masse af de små kontorer - fælles for begge tøser var, at de begge var enormt påvirkede af varmen, så i modsætning til tidligere på dagen, var jeg klog og satte mine kriterier ned, hvilket gav os en supergod træning.






Endnu en super Nose Worktræning hos Lonni, som udover det sædvanlige også lige kunne løfte mig op fra den der "Dumme-dumme-Mia følelse"

Kommentarer

Populære opslag