My girls! Vi er tilbage igen...

Træning med tøserne i Undine i går var en god kompensation for den dårlige træning, vi havde i onsdags - eller i hvert fald den dårlige fornemmelse, jeg havde.

Molly startede, og jeg havde en aftale med Anja om at vise starten af mit HTM1-program, frem til den første løbesekvens, så det gjorde vi, og jeg var egentlig godt tilfreds med den. Positionen, hvor jeg går mod Molly, skal selvfølgelig trænes noget mere, for den er ret ny og egentlig ikke helt klar til at tage med endnu.
Vi fik derefter testet en anden måde at opstarte løb på, og den skal vi have arbejdet videre med, sammen med de ting, vi fik af Bianca - så der er allerede en ting til træningen på mandag.
Til sidst trænede vi forstyrrelser, og Molly var megasej!!! Jeg valgte for en gang skyld at arbejde i stilstand i position og ikke i bevægelse, som jeg plejer, og selvom det var nyt i sig selv, og jeg troede, det var nogle svære lydmæssige forstyrrelser, var hun simpelthen SÅ sej!!
Der ER da ikke noget bedre end forstyrrelsestræning!!!

Selma og jeg fik trænet på de 10 dagelige twister, og også her er der noget at kigge på til træningen på mandag, hvor jeg tænker, vi skal kigge på status og videre plan.
Bamse ved siden af mig skal bruges i vores kommende FS2-program, og den kan Selma kun foran mig, så den er vi gået i gang med at træne. Jeg fandt ud af, at det var nødvendigt at gøre det foran spejl, da jeg ellers får lænet mig over hende og skubbet hende ud, så det brugte vi lidt tid på, og der var ret hurtig fremgang.

Efter Nose Worktræningen forleden, havde jeg lige brug for at se, at vi stadig kunne, så jeg lavede et lynhurtigt beholdersøg med 2 eukalyptuskilder:





Både Molly og Selma klarede det superfint, og ingen af dem reagerede det fjerneste på al legetøjet, jeg havde lagt ud som alternative beholdere - that´s my girls!!

Kommentarer

Populære opslag