Torsdagstræning med gode beslutninger

I går var - endnu - en god dag!

Molly, Selma og jeg var i Undine, hvor vi fik trænet på lidt af hvert, noget gik godt, andet gik mindre godt, men det hele ledte til beslutninger, så alt er godt, og jeg var klogere, da vi kørte hjem, end da vi kom.

Jeg har arbejdet på en start med Selma til det kommende FS2-program - den bliver det ikke, konkluderede jeg, da jeg kiggede på mine bare arme, der sved og lignede stribet flæsk. En ny idé er på vej, og dermed må en ny træningsplan også laves.


Start fungerer fint med lange ærmer - måske skulle en rustning overvejes..


Vi har arbejdet på at bakke til target siden kurset med Elke, og jeg skal love for, der er kommet den lækreste ro i den øvelse - nu skal vi bare arbejde videre på den og senere have udfaset target igen.

Molly var der overraskende meget krudt i på trods af varmen, og det udnyttede jeg og ændrede planerne, så jeg i stedet brugte den energi på at få lidt fremdrift i løb i positionerne, og det gik overraskende godt! At gå imod i Heel arbejdede vi også videre med og gør det mere eller mindre i hver træning i øjeblikket, hvilket godt kan mærkes, så jeg fik lige prøvet den af i starten af HTM1-programmet.
Programmet begynder jeg at få så meget styr på alene, at jeg prøvede at tage Molly med i går, og selvom det var med godbidder hele vejen, synes jeg, det gik fint i forhold til, hvor vi er nu.

En af målene med træningen med Molly i går var også at blive helt skarp på, hvad jeg vil bruge vores tid på til weekendens kursus med Bianca, og det fik jeg tunet ind på... Det bliver SÅ godt!!

Men indtil da skal Selma og jeg træne Match to Sample i dag, så vi er forberedt til næste uge, hvor vi skal på sidste del af Challenging Chains hos Johanna.

Kommentarer

Populære opslag