Nose Workprøve på Lyngby Stadion med min fantastiske lille makker

Hende her 💜 Min Minimyre 💜 Min allerbedste Nose Workmakker 💜 Hvor heldig kan man være at få lov at tilbringe dagen til NW2-prøve på Lyngby Stadion arrangeret af OEC med så fantastisk en lille stjerne?! 💜
 
 
 
 
Jeg tror, prøven i dag, er den fedeste prøve, jeg har været til med Selma.
Vores træning i onsdags var som bekendt virkelig noget l*rt, og jeg har haft svært ved at slippe, at Selma ikke var sig selv. Logisk set vidste jeg jo godt, at hun ikke var "gået i stykker", men jeg havde svært ved at slippe den. Samtidig havde jeg ikke fået trænet med hende som planlagt de sidste par dage op til, så målet var at slippe det, viske tavlen ren og gå ind og tro på det.

Det var nogle superfede søgeområder, men de er egentlig ikke så vigtige i forhold til det, vi opnåede i dag: Uden at have planlagt det eller tænkt mere over det, havde jeg den fedeste ro i dag - ro i hovedet, ro i mine bevægelser, ro i belønninger og ro i mine meldinger af fund.
Jeg havde planlagt at være sikker på markeringerne, før jeg meldte fund, men jeg jeg havde ikke planlagt, at jeg efter fund ville gå stille og roligt ud og belønne stille og roligt, inden jeg igen stille og roligt sendte Selma ind i søget. Roen i hovedet og overblikket havde jeg heller ikke planlagt, men bød den i allerhøjeste grad velkommen samtidig med, at jeg smed alle tanker om vigtighed af tiden over bord.
 
Dagens mål blev nået, og vi havde det fedeste samarbejde - virkelig den ultimativt fedeste følelse!!!
Som bonus fik vi 100 point, 0 fejl og dermed en 1.præmiering og vores første “pind” i NW2 og kom på en samlet 4.plads.
Tak til arrangører, dommere og hjælpere for en velafviklet prøve!
 
Efter prøven stod den på svigermors 70-års fødselsdag, og i morgen er det tid til HMC NW1-prøveafvikling sammen med Aino.

Kommentarer

Populære opslag