Endnu en fantastisk feriedag - med kiropraktik og Freestyle

Planerne i dag var mange: Molly skulle til kiropraktor, vi skulle træne i Undine med Liv og krøllerne, og Selma og jeg skulle til træning hos Anja.
Planerne blev ikke færre, men noget anderledes...

Molly skulle til Rikke Wriedt, og heldigvis var Molly både meget mere afslappet og meget bedre i bæknet - hun var løsnet rigtig fint op, og hendes gang var meget bedre, så nu er der ingen restriktioner, og vi har fået nogle øvelser, der skal stramme op på mavemusklerne, styrke håndleddene, strække det meste af kroppen, og derudover skal der fortsat laves coretræning.

Aftalen i Undine blev aflyst, da det var over 30 grader - hverken hunde eller mennesker kunne meget andet end at smelte.

Træning med Molly må vente til i morgen, og Selma var der heller ikke meget krudt i, så jeg endte i stedet med at ordne nogle ting, der skulle styr på inden den kommende Nose Work Summer Camp.

Inden afgang til træning hos Anja, fik Selma og jeg dog trænet lidt positioner, eftersom planen var at starte uden hende.
Da Molly skulle have ro, brugte jeg begge mine halve timer på Selma, hvilket gjorde at vi kom rigtig langt: Programmet blev så færdigt, som det kan blive, før Selma kommer på, og det er blevet færdigt nok til, at vi kan begynde at træne på det, og jeg kan næsten ikke vente, med at komme i gang!!




Selma, der ellers næsten har opgivet Anja-træningen, blev vældig begejstret for endelig at få lov til at komme ud og arbejde efter adskillige gange, hvor vi udelukkende har arbejdet med program.
Vi fik taget fat på nogle af de nye ting, vi skal have med, så nu skal der trænes videre på dem og en masse andre. 
Når vi ses igen om 1 uge, er vi dog næppe kommet længere, da den står på Nose Work onsdag til søndag.

Kommentarer

Populære opslag