Ferie ER altså dejligt!! Rallykursus, nyt træningsværelse og mere træning.

Næstsidste feriesøndag startede ret tidligt, da Molly og jeg skulle på kursus i de nye rallyskilte hos Johanna. Egentlig skulle vi have været udendørs fra 9-12, men da vejrudsigten så rigtig skidt ud, blev det heldigvis rykket til agilityhallen, men det betød også, at tiden blev rykket, så vi startede allerede kl.8.

Jeg er jo stadig i begynderklassen med både Molly og Selma, selvom jeg godt kunne rykke videre, men det synes jeg ikke, vi er klar til, så vi bliver men træner lidt på det hele. Og i dag fik vi trænet på rigtig mange sjove championskilte, og det gik overraskende godt!!
Jeg har fået et par adfærd, der skal trænes på og nogle, der skal genopfriskes, men helt generelt gik det rigtig, rigtig godt.




Nye træningsplaner? Ja, det varer ikke længe, da jeg plejer at lave nye den sidste dag i måneden, så der skal de adfærd også med, og eftersom vi har den første rallyprøve med de nye skilte allerede d.10.august, må vi jo hellere komme videre.

Apropos at komme videre så fik jeg trænet positioner med både Molly og Selma her til aften, da jeg var blevet færdig med mit nye, lille træningsværelse.
Og en snak om Match to Sample her til formiddag fik mig til både at finde nogle ting i IKEA, da jeg på vej hjem fra træning kørte forbi efter yderligere to spejle, og at træne det.


  

Selma er oppe på 4 genstande nu, og det er en superfed aktivitet med den lille tornado. Det eneste, der ærgrer mig er, at jeg ikke fik startet Molly op samtidig.

Endnu en fantastisk feriedag med træning, produktivitet og hygge - ferie ER altså dejligt!!!

Kommentarer

Populære opslag