Endnu en varm dag - træning, siesta og sejltur

Endnu en feriedag, endnu en varm dag...

Planen var Undine med Liv, men temperaturen gjorde, at vi ændrede aftalen til både tidligere og på træningspladsen i Smørum i stedet, og det viste sig at være et rigtig godt valg.

Vi holdt os til små og korte pas med alle hundene, og på den måde kom vi godt igennem alligevel.
Selmas program har jeg en aftale med Anja om, at jeg kan gå uden hund på mandag, og da Liv ikke har set det, fik jeg vist det til hende, og det begynder så småt at sidde, hvilket også betyder, at jeg så småt kan begynde at gå i gang med at træne på nogle af tingene med Selma.




Molly havde det hårdt i varmen, så vi koncentrerede os primært om forstyrrelser, motivation og løb på stedet.




Planen var egentlig at få arbejdet lidt med positioner og med Match to Sample senere på dagen, men tøserne smeltede og holdt siesta resten af dagen, og Thomas og jeg tog ud at sejle...



Kommentarer

Populære opslag