Træning, afslapning og klargøring - den perfekte feriecocktail

Det er varmt, og det er ikke en nyhed længere, det var det heller ikke, da jeg i går var i tvivl om, hvorvidt jeg ville tage i Undine og træne med pigerne - jeg var i tvivl om, hvorvidt de ville kunne arbejde ret meget i den varme, der er i hallen. Her til morgen var der dog noget mere vind, og jeg valgte at tage af sted.

Der VAR varmt i hallen, men ikke så slemt som forventet, og med en lille smule fornuft og masser af små korte pas til pigerne, gik det, og vi fik faktisk trænet en hel del.




Det er lige før, det er blevet en tradition i denne uge: Efter træning fik pigerne et frossent marvben, og vi kørte ud til båden - Thomas skulle lave noget, og jeg tog bog og kaffe med.




Her til aften har jeg fået lavet hundenes navneskilte til hhv bil og bur færdige til Nose Work Summer Camp, og jeg er næsten blevet færdig med at hænge deres rosetter op i mit lille, nye træningsværelse. Træning med hundepigerne, afslapning på båd med kaffe og bog og klargøring til hhv Summer Camp og af træningsværelse - det er den perfekte kombination til en god feriedag!
I morgen er planen at blive færdig med at sætte rosetterne op samt tage en tur i IKEA efter to spejle mere, men først efter kursus hos Johanna i de nye rallyskilte.

Kommentarer

Populære opslag