Ferie, ferie, ferie og HTM/Freestyle

Første fredagsferiedag startede i Undine sammen med Liv og krøllerne - sidste HTM/freestyletræning i godt en uge, så muligheden skulle udnyttes, og det blev den.

Selma og jeg lagde ud med vores daglige 10 twister, vi fik trænet videre på bakken og bamsen, og derefter kom vi i gang med at træne på at løbe ud til en genstand og løbe rundt om den. Der gik overraskende godt, og vi puttede forstyrrelser på den.

Forstyrrelser aftalte Liv og jeg at genoptage ved alle fællestræninger, præcis som vi har gjort tidligere - ikke desto mindre glemte jeg det med Molly... Næste gang!

Molly havde dog ikke glemt noget - hverken motivation, attitude eller præcision. Wauw, hun var sej!!! Magiccirklen, en del teknik og masser af motivation kendetegnede træningen i dag, og hold nu op, hvor jeg synes, det rykker i øjeblikket.

Da vi kom hjem, lagde tøserne sig i haven og tog en lur, mens jeg lavede praktiske ting, indtil jeg skulle til frisøren.




Hvis resten af ferien bliver som de to første dage, så bliver den intet mindre end perfekt!

Kommentarer

Populære opslag