Træning, oprydning, sortering - mere ferie

I går havde jeg mange planer for i dag... Nogle af dem er blevet til noget, andre er ikke, og endnu andre blev.
  • En stille og rolig morgen ✓
  • Tjekke lokation til næste uges Nose Workhold ✓
  • Undine med tøserne ✓
  • Oprydning og sortering ✓
Derudover kom der pludselig lidt trappetræning ind, og oprydning og sortering greb om sig, så det der med at skrive Selmas program færdig, som jeg skrev i går, at jeg ville i dag, blev ikke til noget... og da jeg i morgen har en aftale med Kate og Nose Worktræning senere, er det heller ikke sikkert, det bliver der, men torsdag inden rallyprøve burde bestemt være muligt.

Træningen i dag var varm, men god - både Molly og Selma var megaseje, og vi fik lavet en del på relativt kort tid.
Molly og jeg fik arbejdet videre med løb, med billedet i close, med at gå mod, jeg gik selv vores program et par gange, og jeg gik det med Molly en enkelt gang, inden det var nok for i dag.
Selma og jeg arbejdede med vores 10 daglige twister, som efterhånden er blevet til en afhent, lyt og vær i ro-øvelse, bakke, dæk, og vores nye startposition. Vi arbejdede med heel, og efter et velplaceret spark bagi fra Liv i går, blev det både til indtagelse, billedet OG bevægelse, og vi gik i gang med billedet i close - jojo, den er god nok, vi arbejdede med hele to positioner!





Oprydning og sortering greb om sig, og formålet var egentlig at få plads til noget af det, der står i mit nye træningsværelse for at skabe mere plads der, men bonus blev et skab til kostumer.




God, effektiv, hyggelig og afslappende dag - præcis som det skal være.


Kommentarer

Populære opslag