Heather Smith Freestylekursus

Dagen i dag har været brugt som observatør på Freestylekursus med Heather Smith arrangeret af Border Collie klubben - tak til HTM udvalget bestående af Anja Christiansen, Johanna Allanach og Sonja Ordell Johannessen.

Det er nyt for mig at deltage som observatør, og hidtil har det ikke givet mening for mig at gøre det, men det gjorde det denne gang. Da jeg ved tilmelding ikke var sikker på, hvor meget program jeg ville have at arbejde med med Molly, og jeg ikke anede, om jeg var kommet i gang med Selma endnu, gav det mening at tilmelde mig som observatør, da jeg alligevel ikke ville gå glip af den unikke chance, det var at komme med.

Jeg har uden tvivl også fået rigtig meget med hjem fra dagen:
Jeg har fået tre nye øvelser, jeg vil prøve at starte op med begge hunde (kig til højre og venstre, kig og fokuser/"look" og fremadsendelse mhp afstandsarbejde).
Jeg har set 10 forskellige programmer, som er blevet gennemgået. Der blevet arbejdet med øvelser, musik, udtryk, kropssprog, helt nye idéer og en masse andet spændende.
Jeg har hygget mig og fået en masse gode snakke i dejligt, tosset og fantastisk nørdet selskab, og jeg har fundet ud af, at næste gang, Heather kommer til Danmark (og det håber jeg, hun gør snart!), så skal jeg have hundene med - program eller ej! BUM! For hold da op, hvor endte jeg med at sidde og være misundelig på dem, der havde individuel tid med Heather.


Afrundning, farvel og tak for i dag og på snarligt gensyn

Tak for en dejlig dag til Heather Smith, Border collie klubben, arrangørerne og medkursister.


Kommentarer

Populære opslag