Når det hele pludselig ser meget bedre ud end forventet

Her til formiddag stod den på HTM-træning sammen med Jennifer og Bente i Undine Hallen. Og hold da op, hvor fik vi både trænet igennem og hygget os - fantastisk formiddag som endte med at blive til 3½ timer og dermed et stykke over middag.

I går knoklede jeg løs med at få struktur på specielt Selmas FS1-program og på at få styr på, hvilke øvelser både hun og Molly skal lære. Det arbejde var virkelig godt givet ud, for jeg vidste præcis, hvad jeg skulle træne - både alene og med begge to.

Jeg startede med Selma, som jeg bare lige varmede op med lidt leg og slalom, hvorefter hun kom i buret for også at lære at ligge der og slappe af, og herefter gik jeg vores program uden hende men med kappen for at prøve, hvordan det fungerede - først en del gange for lige at få det ind i kroppen, og derefter i mindre sekvenser, mens vi talte om programmet - jeg er rigtig godt tilfreds med programmet, og jeg tror, det bliver godt. Der er kun en enkelt sekvens, Jennifer og Bente havde lidt svært ved at forstå, og jeg kan mærke, jeg lige skal overveje den. Og kappen fungerer helt efter hensigten: Effekten er der, men den hverken generer Selma eller hæmmer mine bevægelser.

Så blev det Mollys tur, og med hende trænede jeg nogle små sekvenser, nye som gamle, og jeg prøvede at sætte det hele sammen, dog uden musik. Jeg er ret sikker på, de nye ændringer bliver gode, og jeg glæder mig til at prøve at gå hele programmet til musik - forhåbentlig på mandag, hvor vi igen skal træne med Jennifer.

Til sidst trænede Selma og jeg nogle af de nye øvelser, hun skal lære, og vi endte med at gå noget nær hele programmet, dog også uden musik.
Hun var så glad og så meget på hele vejen igennem, og hun var bestemt ikke enig i, at vi var færdige, da det var tilfældet, så jeg gik virkelig bekræftet, at min beslutning var den rigtige.

Det er længe siden, jeg er taget hjem fra træning i så godt humør - det hele var bare rigtig! Humøret, selskabet, stemningen, øvelserne, intensiteten, fokus - alt var perfekt! ♥


Sødeste knoklinger


Generelt er jeg rigtig fortrøstningsfuld hvad begge programmer angår. Jeg er sikker på, de bliver rigtig fine begge to, og selvom der er en del nyindlæring, så er der slet ikke så langt til mål, som jeg havde troet - virkelig fed fornemmelse!
Jeg er utrolig glad for, at jeg brugte tid på mit forarbejde i går, da det uden tvivl gav mig en meget mere effektiv og målrettet træning i dag, som nu har efterladt mig med en reel og brugbar status at arbejde videre med - heldigvis allerede på mandag!

Men i morgen... der står den på nose work i Roskilde.

Kommentarer

Populære opslag