Halloween Nose Workprøve til fordel for HMC

Dagen i dag har budt på Nose Workprøve med Molly til fordel for HMC.
Prøven blev afholdt af Johanna og Merete hos Charlotte Frigast, og da søgearealerne skulle genbruges, måtte jeg vælge mellem NW1 med Molly eller NW2 med Selma, og valget faldt på NW1 med Molly.

Dagens mål var: Husk roen og hav is i maven og forlang samme tydelige kommunikation fra Molly som i weekenden. Glem alt om tid og om guldtitel - det må ikke ligge og fylde i baghovedet!
Det huskede jeg mig selv på undervejs i bilen, under banegennemgang og lige inden de to runder med søg.

 Molly og jeg var på som nummer 3, så hun kom ud umiddelbart efter banegennemgangen, og efter prøvesøget var vi klar!


Prøvesøget


Køretøjssøget gik superfint, og jeg huskede både ro og is i maven - tjek ✔
 



I udesøget skulle Molly lige lande, hvilket hun fik lov til, og derefter gik det igen superfint, og is og ro var med os -
 




Efter en pause var det tid til beholdersøg. Molly startede med at gå forbi den korrekte beholder, hvorefter hun gik hen og puffede til en anden, som jeg var liiiige ved at sige fundet ved, men isen fundet taget frem, og Molly gik hen og markerede på den korrekte! Sådan!
 



I indesøget var der ikke så meget pjat, hun tog lynhurtigst søget lige indenfor startlinjen, og der kom en lang og tydelig markering fra Molly - så fint!
 



Målet for dagen var i dén grad nået, og det blev til 100 point, 0 fejl, vores femte 1.præmiering og dermed NW1 Guld-titlen 🏆 Som bonus blev hun 2. vinder på dagen - sejeste lille Mollymusen!!!



 

Kommentarer

Populære opslag