Freestyle med fede forstyrrelser

HTM/Freestyledag hos Anja i går var en kold, men superfed, omgang!

Anja havde skrevet, at vi ville bruge fællestiden på at arbejde med vores mål, så jeg havde læst op på målet til i går, som var:

FS2-programmet er klar i store træk, så jeg kan begynde at træne.

Programmet er ikke færdigt, men jeg har en masse adfærd/kæder, som jeg kan begynde at træne på nu, og det er superfedt og meget motiverende for mig!

Rammerne omkring arbejdet med mål var meget løse, og Liv og jeg valgte at tale om vores mål, planer og vejen dertil, hvilket gav mening for os, da vi alligevel træner sammen så ofte.

I den individuelle tid havde jeg ønsket at arbejde med forstyrrelser i både start/indgang og selve programmet.
Jeg havde selvfølgelig gjort mig tanker om, hvilke steder der p.t er de “svage punkter”, men de ændrer sig løbende, efterhånden som jeg fokuserer på noget nyt i træningen.

Vi lagde ud med forstyrrelser i follow, og jeg fik udover det nogle idéer til alternative måder at belønne den i forstyrrelsestræningen samt en idé til at komme videre med at kunne rotere med nøglen.
Derefter forstyrrelser i med og mod om nøglen, og her fik vi identificeret Selmas stærke og "svage" side, hvilket vi brugte i træningen. Hvilket jeg i øvrigt vil tage med mig i al anden forstyrrelsestræning.
Starterne fik vi trænet med forstyrrelser - både indløbet og selve starten - inden vi til sidst trænede hele programmet, mens der var "publikum", der gik rundt og talte ude i kanten.

Selma var topsej til det hele, og jeg fik gode informationer til den videre forstyrrelsestræning. Både i forhold til, hvor jeg skal sætte ind (i de mere "løse" opgaver som cirkler), hvordan (identificer stærk og svag siden og start på den stærke) og i hvilket setup (både det, vi plejer, og forstyrrelser på afstand, så som "publikum")

Endnu en fed træningsaften, der både bragte motivation og ny planlægning med sig.


Test af nyt konkurrencebur

Kommentarer

Populære opslag