Træningsplaner rocks!!!

Planen i går var egentlig at træne i Undinehallen, men efter en temmelig heftig dag, kiropraktor og skole-hjemsamtale, orkede jeg ikke!! Og jeg har efterhånden lært, at hvis jeg ikke er oplagt, skal jeg lade være - det bliver meget sjældent god træning i de tilfælde.

Plan var dog lagt, og i løbet af aftenen fik vi alligevel trænet det hele, udover motivation og at gå program...

Beholdersøg ✔️ Molly og Selma fik et beholdersøg hver, eller rettere et søg to gange, da jeg ændrede placeringerne. Det var relativt små metalbeholdere, som jeg havde sat i vinkel om spisebordet, og det gjorde det virkelig fint og systematisk af sig selv.






Fokus-nissen fik vi også trænet på, og jeg var ret imponeret over dem begge, men specielt Molly!!! Endnu mere imponerende er det, at vi ikke har trænet den et stykke tid, og at de begge var blevet væsentligt mere sikre.

Med og mod blev trænet med Selma og ikke med nøglen, men i stedet med skorstensfejerkosten, hvilket dog ikke gør nogen forskel, og også den gik fint.
Nøglen måtte jeg dog alligevel hente, da jeg også ville træne vores slutposition i FS2, og jeg begyndte så småt at sætte signal på.

Coretræning blev det naturligvis også til - og med begge to.




Sidste punkt på træningsdagsordenen var positioner, og igen fik jeg trænet med begge to.
Jeg prøvede at vende det rundt, så jeg startede med den svageste position og arbejdede mod den stærkeste, og kom for Mollys vedkommende igennem hendes tre og for Selmas vedkommende hendes to. Det virkede rigtig godt, og jeg havde fornemmelsen af at få lagt mere ligelig indsats i alle positioner, hvilket jeg ellers har en tendens til ikke at gøre, men i stedet opprioritere den bedste.

Planen i dag på Nose Workfronten var tærskelsøg, og jeg satte tre op: 1 på badeværelset, 1 på trappen og 1 i cykelskuret.
Molly var overraskende sej til det, og jeg blev ærlig talt lidt overrasket. Selma derimod havde noget mere travlt og tog dem ikke bare lige, men efter at have arbejdet med de to indenfor, gik det udenfor rigtig fint, og jeg skyndte mig at sætte yderligere to op indenfor, og der gik det rigtig fint, så det skal nok komme tilbage.

Inden Molly skulle til træning og behandling hos Katie, trænede vi positioner - igen på samme måde som i går, og udover at Selma er blevet megasej til det her positionshalløj, virker det umiddelbart godt at få trænet positionerne i den rækkefølge.

I morgen står den på endnu en fridag og træning med Liv og krøllerne i Undine.

Kommentarer

Populære opslag