Black Freestyle Friday

Freestyle (og HTM) fredag - gotta love it!!!

I fredags var det Mollys tur, så hun kom på i fællestiden, da jeg gerne ville kigge på nogle links med hende, mens jeg brugte min individuelle tid på at komme videre med Selmas kommende FS2-program.
Men som det allerførste var det en snak om mål for 2019, og her var det Molly, der var i fokus, da det var Selma sidst.

Overordnet mål for 2019 for Molly og mig: Vi har en fest, som betyder at vi har det godt, er glade og komfortable, hver gang vi går i ringen, at få vendt vores forventning om, at det bliver svært, hver gang vi går ind, og at bliver klar (teknisk og mentalt) til at stille i HTM1 (ikke at forveksle med skal, men kan)

Plan:
  • At deltage i træningsklassen ved alle de konkurrencer, det er muligt og giver mening i forhold til transport, ventetid mm
  • Stille og roligt at øge krav og kriterier, så vi går fra at lave enkle og enkelte tricks i ringen til at kunne gå et helt HTM1-program.

Planen er samtidig, at vi vedligeholder freestyleadfærd og lærer nye.

Fællestiden blev kickstartet med en opgave: Hvordan vil du indlære en cirkleadfærd om 4 stoleben? - forklar indlæringsmetode og -vej. Jeg tænker ikke umiddelbart, at indlære den med nogle af dem, men det var interessant lige at få vendt tankerne og lave en lynhurtig plan.

I den praktiske del af fællestiden arbejdede Molly og jeg med links, har nu har vi tre styks, vi kan (og skal) træne på.




Den individuelle tid brugte jeg som sagt til at komme videre med Selmas kommende FS2-program, og jeg har fået en masse at træne på, så nu skal der lægges en plan!!!

Kommentarer

Populære opslag