HHK HTM-konkurrence

Lørdagen blev brugt på at dømme til og deltage i Hornsherred HTM Klubs sidste konkurrence i år - en helt fantastisk dag med fantastiske forhold på alle måder og en helt perfekt dag med mine allerbedste sortlinger.

Selma stillede jeg i FS1 og i træningsklassen, og Molly stillede jeg i træningsklassen.

Selma var megasej i FS1, og vi havde en kæmpefest!!!!! Hun snusede, men kom lynhurtigt retur, havde det fedeste overskud, det fedeste drive og den lækreste energi ❤️

Vi bestod, fik en 6.plads og 1 Q-point, men det er fuldstændig underordnet, for FØLELSEN derinde og bagefter var FANTASTISK, og den kan der ikke sættes point på uden at springe skalaen!!!! ❤️


Dagen før havde jeg netop fremlagt vores mål for 2019, og det mål var så tæt på opfyldt, at jeg godtager det som opnået med et gennemsnit på hhv:
  • Udførsel: 6,9
  • Sværhedsgrad: 7
  • Fortolkning: 6,8
Den første stjerne er hermed sat i bogen ⭐

I træningsklassen gik det også fuldstændig fantastisk! Min plan var at gå ind og lave starten og dele af programmet og få belønnet for det, så det gjorde jeg, samtidig med, at jeg lagde en masse front og follow ind og skruede op for sværhedsgraden der, fordi godbidderne og legetøjet var med.




Planen med Molly i træningsklassen var ren motivation og belønning - vi skal have vendt forventningen, og Molly skal igen tro på, at det er fedt at være i ringen.

Planen lykkedes i dén grad: 3 minutter og 59 sekunders megafest var, hvad Molly og jeg havde i ringen!

Jeg belønnede for enkle og enkelte tricks og dristede mig sågar til at lave to gange indtagelse af position 😲
Lommerne var stoppet med andebryst, Kong med piv, Kong uden piv og almindeligt legetøj med bold og skind - planen var at lægge ud med almindeligt, gå til Kong uden piv osv, men vi kom aldrig så langt, for det almindelige var så mere end rigeligt!!! ❤️

Molly var SÅ glad, SÅ tændt og SÅ sød - kæmpesucces!

BEST DAY EVER EVER!!!! ❤️❤️❤️

TAK til Hornsherred HTM klub for en fantastisk dag!



Kommentarer

Populære opslag