Test af HTM/Freestyleformen

Endnu en gang havde Tine arrangeret en uofficiel HTM-konkurrence i Sjællands Agility Center, hvor Molly og jeg stillede i HTM1, og Selma og jeg stillede i FS2.

Vi fik testet formen, Molly og jeg (eller nok mest jeg..) fik overskredet nogle grænser og er et skidt nærmere at være klar til at stille officielt i HTM1, Selma og jeg fik prøvet programmet af i så tæt på de rigtige rammer som muligt - første tur var noget værre rod, anden noget bedre, men jeg føler mig nu ikke helt klar endnu - nu må vi se, om vi bliver det til om 14 dage, hvor årets første konkurrence ligger.


Nr 2 i hhv HTM1 og FS2


Efter en kort tur med pigerne mødtes Anja, Johanna og jeg for arbejde med Nose Work dommerguideline, mens i dag har stået på undervisning, frivillig håndtering, coretræning og andet hyggeligt, inden det igen er hverdag i morgen.

Kommentarer

Populære opslag