Rallyprøve med Mixed Signals

Den allerbedste Molly og jeg var i går til dobbelt rallyprøve arrangeret af Sydkystens Hundeskole - det stakkels dyr havde fået en fører med, der klokkede rundt i signalerne, men ikke desto mindre blev det til to superfine beståede prøver i øvet klasse: 3.vinder i første prøve og 5.vinder i anden prøve - Sejeste Mollypigen!!!




Dagens tema var åbenbart koks i signalerne... Første prøve opdagede jeg det ikke, men Liv spurgte bagefter, hvad hhv rundt om mig venstre om og rundt om selv selv højre om hed. Jeg svarede, og Liv kunne konstatere, at det IKKE var det, jeg havde sagt, hvilket jeg godt kunne høre på videoen efterfølgende.
Anden prøve opdagede jeg det selv undervejs, da det var helt galt med det vrøvl, der kom ud af min mund - der var plads til forbedring, men Molly håndterede mig supergodt!

Hvornår næste rallyprøve er, vides på nuværende tidspunkt ikke, da vi ikke har meldt til mere, men det får vi gjort noget ved! Den bliver dog med al sandsynligvis udendørs.

Kommentarer

Populære opslag