Nose Work Nights

Elsker onsdag - eller i hvert fald de onsdage, der er Nose Work Nights!

I går var ingen undtagelse, og Lonni havde sat megafede søg op til os: En god blanding af nemme og svære og gode miljømæssige udfordringer - jeg er fan! Både af Nose Work, af vores hyggelige hold med kun 4 deltagere, af at vi alle har 2 hunde med, af at arbejde med to forskellige hunde på samme søg og af at se, hvor meget hundene nyder det.





To hunde på samme søg - det er virkelig interessant at se, deres forskellige tilgange til det.













Jeg varierer, hvem der starter, men alligevel har jeg nok en tendens til at starte med lille frøken ildkugle, der ellers har så meget krudt i måsen, hvis hun skal vente, men i går fik Molly lov at komme først på. Det gav ventetid til Selma, hvilken den lille dame IKKE var helt tilfreds med!






Meget pudsigt dukkede der i går en mulighed for rallytræning op, som jeg ikke kunne lade min næse gå forbi - bedst som jeg forleden dag havde reflekteret lidt over, at jeg gerne ville mere af det...

Kommentarer

Populære opslag