Aha-oplevelser, informationer og glæde - det er derfor, jeg træner hund

Vi havde den fedeste træning EVER i går, tøserne og jeg!

Aha-oplevelser, oplysninger og glæde i én stor pærevælling skabte den følelse jeg kørte hjem med, og stadig har i dag, og det slog mig: Det er derfor, jeg træner med mine hunde!! Det er de øjeblikke, hvor alt giver mening, hvor alt falder på plads, hvor vi er klar til at rykke videre, der gør, at det er det fedeste i verden at træne med tøserne!

For første gang længe var Molly topmotiveret, fjollet og megaskarp, Selma var på trods af løbetid også fuldstændig på og fokuseret, og vi havde en fest.
Øvelserne, vi trænede, er i sig selv er ikke så vigtige, udover at jeg igen fik gået program med Selma, hvilket ellers er længe siden.


Den gladeste Minimyre
Forventningsfuld Molly venter på sit legetøj


Vi afsluttede træningen med et beholdersøg - af flere årsager.
Det er noget, vi ikke har fået vedligeholdt, jeg ville teste deres "pizzakasse-status", og så syntes jeg bare, det kunne være en sjov og hyggelig måde at afslutte træningen på.


Beholdersøg


Vi har ikke vedligeholdt - nej tak, det kunne tydeligt ses.
Deres "pizzakasse-status" - mildest talt ikke imponerende.
Sjov og hyggelig afslutning - Dét var det!! Og en meget informativ afslutning...

Informationen er så hjertelig velkommen, for det giver mig mulighed for at lave en plan, og den plan hedder NO MORE SLUPPY!!! Så nu står den på beholder boot camp, og jeg glæder mig!

Kommentarer

Populære opslag