Fantastisk feriedag - gotta love it!

Der er da ikke noget bedre end at vågne op til en feriedag, når weekenden har stået på både uddannelse og konkurrence.
Når dagen så også byder på træning med de bedste sortlinger, bliver det bare ikke bedre!!

Vi kørte Sebastian i skole og derefter direkte videre til Undinehallen, som vi havde booket i 3 timer.

Jeg havde besluttet, at det var tid til at begynde at træne med kostume, eller i hvert fald dele af det, så jeg startede med kjolen i går, og heldigvis generer den ikke Selma det fjerneste.
Udover at træne med kjole, trænede vi motivation i hele setup´et med netop musik og kostume, jeg gik selv programmet, og vi gik det sammen. Der er stadig noget med timningen og starten, men det skal vi nok få fundet ud af.




Inden det blev Mollys tur, brugte jeg en del tid på at gå vores HTM1-program alene for at få styr på retninger, clues mm. Selvom jeg ikke har styr på alle retningerne, begynder det bestemt at ligne noget, og når musikken bliver klippet til, kan jeg også få afslutningen på plads, og jeg glæder mig!

Molly og jeg kom videre med et stikke hovedet i sækken, vi fik trænet på fokus-nissen, lavet en masse positionsnørderi og en masse motivation og leg.

Selma fik jeg også trænet både fokus-nissen, positioner og et par grundfærdigheder med, før vi var færdige og trætte. Eller JEG var træt, tøserne var ikke helt enige i, at vi skulle slutte og hjem igen...


Luk os ud! Vi vil mere!!


Hjem skulle vi dog, da Thomas og jeg skulle til møde hos ejendomsmægleren for at underskrive aftale, så nu sættes huset til salg...




En Nose Work aftale om eftermiddagen blev aflyst, men det gav tid og rum til at komme lidt videre med min eksamensopgave, hvilket også var tiltrængt, så alt i alt endnu en fantastisk feriedag.

Kommentarer

Populære opslag