Feriedag = Fun Day

Findes der mon en bedre måde at starte feriedagen på end at fejre Sebastians fødselsdag, køre ham i skole og derefter køre til Undinehallen for at træne et par timer med de bedste sortlinger? Jeg tror det ikke... 🎔🎔🎔

Selma og jeg startede med at miljøtræne starten, og på trods af de dumme løbetidsbukser, som gør, at hun hopper rundt som en skadet hare, sad det lige i skabet, og hun havde den fedeste energi.

Derefter repeterede vi neje nogle gange, før hun kom tilbage i bilen, og Molly kom ind.

Molly og jeg startede bare med at lege, træne lidt bakke og fremad med stop, før vi legede videre igen, og til sidst tog hul på at gå i sækken - hun syntes, det var lidt mærkeligt, men det gik over al forventning.





Molly kom i bilen, og det blev Selmas tur igen - denne gang tog vil hele programmet. Bortset fra at energiniveauet var faldet, gik det superfint. Vi skal lige have styr på timing igen efter programpause, men den ændrede start virker umiddelbart rigtig godt.





Vi sluttede af med lidt indtagelse af position med Jens Lyn/Bianca-cirklen, inden vi nørdede positioner stationært.




Molly fik også lov at nørde med positioner, inden vi afsluttede med lidt Nose Work - både et indesøg med 5 kilder og et beholdersøg med 1 kilde.





Beholdersøget havde jeg forberedt, og Molly startede med indesøget.
Jeg startede hende op og forstod ikke helt, at hun fik den "forkerte" vej - ikke før hun søgte op på bordet, jeg gav hende lov til at hoppe op, og hun markerede på beholderen, der stod klar på bordet... Klog hund - tumpet hundefører.




Resten af indesøget gik fuldstændig som planlagt, og begge tøser var topseje.








Også beholdersøget var smukt arbejde fra begge to.





Resten af dagen gik med klargøring til Sebastians fødselsdag om aftenen, aflevering af prøver til test for hjerte-lungeorm og planlægning af dagens opstart på nyt Nose Workhold.


Kommentarer

Populære opslag