HTM og Freestyle - samling på idéerne fra Summer Camp

Første HTM/Freestyletræning med Molly efter Summer Camp var i går hos Johanna, hvor jeg fik mulighed for at få vendt nogle af de tanker og idéer, der var dukket op i løbet af campen og efterfølgende.

Vi lagde som vanligt ud med en times fællestid, der i går blev brugt med fokus på kæder, som jeg brugte mine 2 ud af 3 pas på. Det 3. og sidste brugte jeg på at få kigget på ryste på hovedetadfærden samt opstart af "off".
Ryste på hovedetadfærden er klar til næste step, og "off" fik vi endelig hul på, så nu skal der arbejdes videre på begge dele.




I den individuelle tid fik vi - igen - talt om sækken, og jeg har nu endelig fundet ud af, hvordan den skal se ud. Og ikke mindst hvordan den skal bruges!
Slutningen kom på plads, der er et par nye adfærd, der skal indlæres, en ny rekvisit, der skal laves, og det endte som en god blanding af Heathers og Linas forslag.

Kommentarer

Populære opslag