All Fun and Games

All Fun and Games var lige præcis det, vi brugte dagen i går på:

Da jeg kom hjem fra arbejde, lagde vi ud lidt lidt positionsarbejde. Jeg var lidt i tvivl om, hvorvidt Selma "var til noget" i går, men da jeg havde fundet godbidder frem, og spejlet var sat på sin plads, kom Selma løbende og var helt klar!
Så jeg fik trænet begge positioner med både Molly og Selma, inden de fik en pause, og jeg foretog mig lidt andet kedeligt, men nødvendigt.

Efter aftensmaden kørte vi til Smørum for at træne lidt på græs, og som altid startede jeg med at miljøtræne starten med Selma, og hold nu ellers lige op, hvor var hun på!!
I bilen med Selma, og ud med Molly, som jeg trænede indtagelse af position vha Jens Lyn/Bianca-cirklen med, og det gik helt fantastisk på trods af små pølsestykker i højt græs.
Det blev igen Selmas tur, og denne gang kørte vi hele programmet igennem (uden musik) - også mega godt fokus fra hende der. Der skal dog lige obs på nejen, kan jeg se.
Inden hun kom i bilen, prøvede jeg samme indtagelse af positions-leg med hende, og selvom hun aldrig har prøvet den før, var hun superskarp til den.

Sidste punkt på dagsordenen i Smørum var et par Nose Worksøg, som var tilbage efter Ainos kursister - Molly fik lidt flere end Selma, da hun havde arbejdet mindst, men fælles for begge var igen, at det gik rigtig, rigtig godt.


"Natur-søg"

Post-Nose-Work-Happy-Face


Da vi kom hjem igen tog vi en gang coretræning, inden aftensmaden og afsluttede dagen med 3 smukke beholdersøg til hver.




All fun and games!! Gotta love it 💜💛💚❤️💙

Kommentarer

Populære opslag