HTM og freestyle - mål og planer

Fredag er HTM/Freestyledag, og i går var ingen undtagelse.

Jeg planlagde at tage tidligt af sted, så jeg havde tid til at lufte Selma inden - trafikken ville dog, at det skulle være anderledes. Fredagstrafik og flere steder med vejarbejde forsinkede mig væsentligt, og jeg kunne vælge at blive irriteret og stresse over det, eller jeg kunne vælge at acceptere, at jeg sad fast i trafikken og ville komme frem, når jeg gjorde. Jeg valgt det sidste og kom 15 min for sent.

Heldigvis lavede vi det samme, som vi gjorde sidste gang på Mollys hold, så jeg kunne bare falde stille og roligt ind.
Selma, der som bekendt er i løb, var noget påvirket i går, og jeg prøver at lære hende og hendes kapacitet at kende i den situation. Hun arbejdede generelt rigtig fint under de forhold, og vi sluttede af med et rigtig fint træningspas med feet up på en stok, som vi gik i gang med indlæringen af.

I min individuelle tid fik vi talt om mål og planer, motivation til at få trænet program, klasse 1 kontra klasse 2, evaluering mm. En masse ting faldt på plads, mål er sat, planer er lagt, og vi er klar til at komme videre, klar til at se, hvor det fører os hen.


Trætling

Kommentarer

Populære opslag