Tilbagegang i asfaltjunglen

Her til aften tog vi ud for at træne lidt wiedergang på asfalt, og det var ikke den store succes - af flere årsager.
Jeg kom for sent af sted, så det endte med at blive lidt for presset, inden det blev mørkt, og arealet var ikke helt egnet til flere små spor med wiedergange.

Jeg fik dog lagt 3 korte spor med wiedergange, og det var da heller ikke fordi, Selma ikke kunne udrede dem, men der var ikke samme sikkerhed og koncentration, som der plejer at være. Bevares, hun tog da alle tre, og hun sprang heller ingen af wiedergangene over, men det var bare ikke rigtig godt...
Jeg skulle have brugt noget mere tid på at planlægge forløbet i sporene, for jeg er ret sikker på, det var der, den gik galt. Opstarten før wiedergangen blev ikke lang nok, så Selma nåede ikke at bide sig godt nok fast i sporet, og var derfor ikke helt koncentreret, da wiedergangen kom, og sporene kom til at ligge for tæt.
Ganske enkelt en ommer! Fra min side... Vi prøver igen i morgen, og så er jeg sikker på, det går bedre, hvis jeg anstrenger mig lidt mere.


Men træt blev hun da, den bette skid.

Kommentarer

Populære opslag