Sportræningsplan del 1 - træning 1

Træningsplanen for Selma er på plads, og jeg har valgt ikke at bryde det ned i enkelte træningspas, men bare i 3 ugers planer.

Uge 1-3 (10/10-30/10):
  • Være obs på hændernes placering på linen.
  • Være obs på vindretningen.
  • Wiedergange/spidse vinkler.
  • Opstart i kasse.
  • Længde: 800 m.

Evaluering af dagens træning:

Dagens spor: 3 korte (30-50 meter) asfaltspor lagt med slæb af tør dådyrklov.
Vejret: 8 grader, let regn, våd asfalt og god vind.
  • Være obs på hændernes placering på linen - Kunne have været bedre, men jeg huskede det ind i mellem.
  • Være obs på vindretningen - Kunne have været MEGET bedre! Jeg blev obs på det undervejs og noterede mig, hvorfor Selma til tider trak mod den ene side, men jeg glemte at være obs på det, da jeg lade sporene.
  • Wiedergange/spidse vinkler - Gik rigtig fint! Jeg havde lavet 3 korte spor med en spids vinkel på hver. Selma stoppede ved enden, søgte i begge sider og fandt "udgangen" rigtig flot.
  • Opstart i kasse - Gik også rigtig fint! Jeg startede Selma op 4-5 meter fra sporstart - det ene lige på, det næste fra højre, og det sidste fra venstre.
  • Længde: 800 m - ikke trænet i dag.

Kommentarer

  1. Ser godt ug Mia, især dine kommentarer vil du kunne bruge til at huske det næste gang :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag